Бид түүхээ бичнэ

2016-06-30

"Боловсролын салбар дахь ил тод байдал, эгэх хариуцлага" төслийг хэрэгжүүлэхэд оролцож байгаа:

  • Сургуулийн эцэг эх, багшийн холбооны гишүүн;
  • Төсөв, худалдан авах ажиллагааг нягтлах аргачлал хэрэгжүүлэгч;
  • Сайн сургуулийг дэмжих аргачлал хэрэгжүүлэгч;
  • Сургуулийн захирал, багш нар, ажилтан;
  • Төрийн албан хаагч, бодлого боловсруулагч; эсхүл
  • Төслийн нэгжийн гишүүд
"Бидний түүх" тэмдэглэлийн дэвтэр хөтөлнө.

"БИДНИЙ ТҮҮХ" дэвтэрт төслийн хугацаанд:

- Тулгарч буй саад бэрхшээл,
- Саад бэрхшээлийг даван туулах оролдлого,
- Өөрсдийн эсвэл бусдын алдаа, үйлдлээс авсан сургамж,
- Иргэдийн оролцоог дэмжих төрийн байгууллагын хандлагын өөрчлөлт,  
- Хичээл зүтгэлийн үр дүнд бий болсон амжилтаа тэмдэглэн улирал тутам төслийн нэгжид илгээнэ.  

Ийнхүү зорилтот найман аймаг, 20 сумын 28 сургуульд төсөл хэрэгжүүлэхэд ороцож байгаа эцэг эх, багш, төрийн албан хаагч, иргэд, тэмдэглэл, түүхээ харилцан солилцсоноор бие биенээсээ суралцах боломжтой болно. Төслийн нэгж тэдгээр тэмдэглэлээс шилдэг жишээг сонгон Дэлхийн Банкны гишүүн орнуудад сайн туршлагын түүх болгож түгээх юм.

Донор байгууллага төслийн хэрэгжилтийн явцыг сайшаав

Дэлхийн банкны төслийн удирдагч Рабиа Али  Архангай, Булган, Баян-Өлгий, Ховд, Хөвсгөл, Увс аймаг, сумын 20 сургуульд хэрэгжүүлж  буй “Боловсролын салбар дахь ил тод байдал, эгэх хариуцлага” төслийн багийнхантай уулзаж төслийн явцтай танилцав.

Дунд боловсролын салбарт чанарын бодит шинэчлэл хийх хэрэгтэй байна

Бид сургуулийг сургалт явуулдаг байгууллагынх нь хувьд хөгжүүлж сайжруулах талаар бага анхаарал хандуулдаг байдлаас болоод багш нар илүү олон нийтийн шүүмжлэлд өртөх байдал ажиглагддаг. Бас нэг мөрдлөг болгох зүйл нь ямар ч үед боловсролын байгууллагын удирдлагууд суралцагчидаа эн тэргүүнд тавьж ёс зүйтэй шийдвэр гаргах ур чадвар эзэмшсэн байх ёстой болж байна.