Сурагчид өөрсдийн амьдарч буй сурч буй орчноо өөрчлөгдөхийг хараад урамшин илүү ихийг хийхийг хүссэн

2017-02-13

Сайн сургуулиас сайхан амьдрал эхэлнэ уриатай төслийн хэрэгжүүлэгчийн багт орох санал тавихад нь маш их баярласан. Яагаад гэвэл дотуур байрын багш тэр бүр юманд хамрагдаад байдаггүй. Багт ороод сургуулийн орчинд нөхцөл байдлын үнэлгээ хийхэд өөрийн бодож санадаг бүх дутагдалтай зүйлээ хэлсэн. Тэдгээр асуудлыг ч хамтарч шийдсэн.

Дотуур байрын сурагчдаас байрын хурлын үеэр нөхцөл байдлыг сайжруулах талаар асуулга явуулж тэндээс гарсан асуудлыг цаг тухай бүрд нь засаж янзалсан. Сурагчид өөрсдийн амьдарч буй сурч буй орчноо өөрчлөгдөхийг хараад урамшин илүү ихийг хийхийг хүссэн.

Бидний хийсэн сайн ажил. Сургуулийн орчинд засаж сэлбэх шаардлагатай зүйлсийг олж харан засаж сэлбэсэн.
-    Дотуур байрын 00 цоожгүй, бариулгүй, мод нь маш их зай завсартай байсныг цоож хийн бариул хадаж эр, эм гэсэн тэмдэглэгээ хийж дотор гадна талд нь хулдаас хадан янзалсан.
-    Байрны цахилгааны утас бүгд ил байсныг ундааны сав ашиглан таг хийсэн..
-    Сурагчдын хичээл хийдэг өрөөг зураг зурж  тохижуулсан
-    Хичээл давтлагын өрөөнд ширээ сандал дутмаг байсныг ДЗОУ байгууллагад төсөл бичин 20 ширээ 40 сандалтай болсон
-    Дотуур байрын тасаг бүрийг хаягтай болгосон
-    Сурагчидтай хамтран дотуур байрандаа номын тавиур хийж номын сантай болсон

Архангай аймгийн Батцэнгэл сумын ЕБС-ийн дотуур байрны багш Э.Анхдолгор


Суралцах орчныг сайжруулахад иргэдийг оролцуулж буй сайн туршлагыг бодлогын зөвлөгөөн онцлов

“Боловсролын салбар дахь ил тод байдал, эгэх хариуцлага” төслийн баг БСШУСЯ-тай хамтран “Боловсролын засаглал дахь нийгмийн эгэх хариуцлага” бодлогын зөвлөгөөнийг 2017 оны 12 дугаар сарын 12, 13-ны өдрүүдэд Улаанбаатар хотноо хоёр дахь жилдээ амжилттай зохион байгууллаа.

“Харилцан суралцъя” баруун бүсийн чуулган Баян-Өлгий аймагт болно

“Боловсролын салбар дахь ил тод байдал, эгэх хариуцлага” төслийн “Харилцан суралцъя” баруун бүсийн анхдугаар чуулганыг 2017 оны 11 дүгээр сарын 13, 14-нд Баян-Өлгий аймагт зохион байгуулна.